Gratis bezorging vanaf € 75,-

Custom advies van ervaringsdeskundigen

5 sterren klanten reviews

Gratis bezorging vanaf € 75,-

Custom advies van ervaringsdeskundigen

5 sterren klanten reviews

Home Veelgestelde vragen

Supplydrop

Veelgestelde vragen

Mijn product vertoont een defect, wat moet ik doen?

Je kunt je product eenvoudig retour melden door contact opnemen met onze klantenservice. Om een garantietraject te kunnen opstarten, dient het product in de meeste gevallen bij ons terug te komen.

Wat gebeurt er nadat jullie het product hebben ontvangen?

Wanneer je het product binnen 14 dagen na aanschaf terugstuurt en het bevind zich nog in goede staat, kun je kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • je ruilt het product om voor een ander product;
  • je laat het product repareren;
  • je ontvangt het aankoopbedrag retour.

Wanneer je het product na 14 dagen na aankoop retourneert, zal het altijd worden gerepareerd.

ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN EEN REPARATIE?

Voor reparaties binnen de garantieperiode worden normaliter geen kosten gerekend. Is het defect echter ontstaan door invloeden van buitenaf (gebruikersschade) of wens je het product buiten de garantieperiode te laten repareren, worden er mogelijk wel kosten in rekening gebracht.

WAAR WORDT MIJN PRODUCT GEREPAREERD?

Dat verschilt per product. In de meeste gevallen sturen wij producten door naar het reparatiecentrum van de fabrikant.

Voor bepaalde producten zullen onze klantenservicemedewerkers je adviseren om direct contact op te nemen met de fabrikant. In dit geval hebben wij afspraken met de fabrikant gemaakt en zullen zij direct voorzien van een passende oplossing. Omdat de afhandeling dan niet via ons gaat maar de fabrikant direct met jou communiceert, zal het een stuk sneller gaan.

IK HEB EEN PRIJSOPGAVE ONTVANGEN, HOE KAN DAT?

Wanneer het reparatiecentrum van de fabrikant van jouw product heeft geconstateerd dat het defect is ontstaan door gebruikersschade of de garantieperiode van je product is verstreken, ontvang je een prijsopgave. Je kunt in dit geval kiezen voor de volgende opties:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. De onderzoekskosten komen hiermee te vervallen en het product zal worden gerepareerd.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave. De onderzoekskosten blijven staan en we zorgen dat het product zo snel mogelijk aan je wordt geretourneerd.
WANNEER VERVALT MIJN GARANTIE?

De garantie kan komen te vervallen bij mechanische beschadigingen, veroorzaakt door het handelen van de klant, zoals breuk, scheuren, putten, deuken, krassen etc., welke na aankoop zijn ontstaan. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Onjuist gebruik;
  • (De)montage van onderdelen;
  • Val-, water-, brand- of stootschade;
  • Defecte componenten e.d. door een verkeerde energievoorziening;
  • Verwijderde garantiezegels, serie-, IMEI- of soortgelijke nummers waardoor het product niet meer identificeerbaar is.
0